hotline support

Support

  1. Produkter
  2. Support

Hotlineabonnement

Din garanti for hurtig hjælp i en travl hverdag

Hos A-Data lægger vi stor vægt på at tilbyde en hurtig og kompetent hjælp til vores kunder, og vi arbejder hver dag for at være de bedste på markedet.

 

Ubegrænset gratis hjælp fra vores dygtige supportafdeling

Dit hotlineabonnement sikrer dig hjælp til programmet, når du har brug for det. Det er vigtigt for os, at vores brugere har fri adgang til at stille spørgsmål og få løst en række opgaver uden at skulle bekymre sig om yderligere fakturering.

 

Danmarks hurtigste og bedste support

Med en gennemsnitlig svartid på 58 sekunder er du garanteret hurtig hjælp i en travl hverdag. Samtidig bestræber vi os på at give dig en god og personlig betjening hver gang. Det vigtigste for os er, at du får en god oplevelse med supporten.

Vores dygtige medarbejdere sidder klar hver dag til at hjælpe dig og forsøger altid på at få løst problemet med det samme. Mere end 97 % af sager til hotline løses samme dag.

 

Mød en medarbejder fra supporten her.

 

support

Inkluderet i hotlineabonnemenet: 
  • Support på WinPLC og aftalekalender
  • Vejledning og opsætning af WinPLC
  • Hjælp til A-Data hjemmesider
  • Support på IP-telefoni leveret af A-Data
  • Fejlsøgning på internet leveret af A-Data
  • Opsætning og vedligeholdelse af e-services
  • Kalenderrettelser
  • Det Fælles Medicinkort
  • Det Danske Vaccinationsregister
  • Sikring af lovpligtige opdateringer
  • Transmission via Sundhedsdatanettet


Det siger kunderne om supporten

 

”Vi er især glade for A-Datas support, som altid er veloplagt og giver os kompetente svar – med det samme. Man føler, supporten er personlig og at der er en oprigtig interesse for at hjælpe. ”

- Læge Thomas Børresen

 
”Det er rart, at man altid får fat i en supporter, der taler vores sprog og løser problemerne for os hurtigt. ”

- Lægesekretær Marianne Hansen
                               hos Læge Henrik Andersen

 

 

Hvad kunne du tænke dig at vide mere om?