Support

Support

  1. Produkter
  2. Support

Hotlineabonnement

Din garanti for hurtig hjælp i en travl hverdag

Lægesystemet WinPLC fra A-Data er markedets mest driftssikre IT-løsning til lægeklinikker. Programmet håndterer let og brugervenligt administration af tidsbestilling, behandlinger, regninger, journalisering, medicinordinering og parakliniske prøver. Hos A-Data lægger vi især vægt på udvikling, driftssikkerhed og support, og vi arbejder hver dag for at være de bedste.

 

Gratis hjælp fra vores dygtige supportafdeling

Dit hotlineabonnement sikrer dig hurtig og kompetent hjælp til programmet, når du har brug for det. Det er vigtigt for os, at vores brugere har fri adgang til at stille spørgsmål og få løst en række opgaver uden at skulle bekymre sig om yderligere fakturering.

 

Hotline åbningstider — 38 77 00 40

Mandag til torsdag kl. 7:30—16:30 og fredag kl. 7:30—15:00. Det er også muligt at benytte vores chatfunktion i åbningstiderne, ligesom du kan sende os mails på hotline@a-data.dk.

support

Inkluderet i hotlineabonnemenet: 
  • Support på WinPLC og aftalekalender
  • Vejledning og opsætning af WinPLC
  • Hjælp til A-Data hjemmesider
  • Support på IP-telefoni leveret af A-Data
  • Fejlsøgning på internet leveret af A-Data
  • Opsætning og vedligeholdelse af e-services
  • Kalenderrettelser
  • Det Fælles Medicinkort
  • Det Danske Vaccinationsregister
  • Sikring af lovpligtige opdateringer
  • Transmission via Sundhedsdatanettet
  • Adgang til standardformularer*

*specialtilrettede formularer oprettes for kr. 500,00 pr. stk. inkl. moms.

Hvad kunne du tænke dig at vide mere om?