hardwareservice

Hardwareservice

Hardwareservice

- Hjælp når du har brug for det

Med et hardwareservice abonnement sikres du hurtig og effektiv service i tilfælde af akutte hardwareproblemer eller nedbrud. Abonnementet er udviklet i tæt samarbejde med WinPLCs brugergruppe og kan skræddersys til din klinik.

A-Datas Hardwareservice er et abonnement, som sikrer klinikken hurtig og effektiv service ved akut opståede problemer med hardware/software. Akut standby-service vælges afhængigt af den nødvendige tilkaldetid og faktureres med et på forhånd aftalt akutgebyr samt evt. medgået teknikertid og kørsel.
Hardwareservice er udviklet i tæt samarbejde med WinPLCs brugergruppe og kan skræddersyes til alt fra praksisklinikker og lægecentre til privathospitaler, hvor udbedring af fejl skal kunne ske akut eller inden for en bestemt tidshorisont, afhængig af fejltype og omfang.

Hardwareservice er opdelt i fire abonnementstyper, A til D, med forskellig dækningsomfang. Den grundlæggende idé med servicen er, at klinikken skal være sikret hjælp inden for valgt tidsfrist. Abonnementet er baseret på en standardopsætning i klinikken eller på hospitalet, hvor de enheder, der er nødvendige for den basale drift, er omfattet.

Vær fuldt funktionsdygtig, selvom uheldet er ude

Hvis uheldet er ude, stiller A-Data låneudstyr til rådighed uden beregning for en begrænset periode – hovedsageligt i form af en PC og server.

Med et hardwareservice abonnement har du mulighed for at blive supporteret telefonisk ud fra din beskrivelse af problemet, uden at A-Data logger på din pc via fjernsupport. Er problemet mere avanceret, kan A-Data også logge på klinikkens pc og fejldiagnosticere problemet.

Kontakt A-Data for at høre nærmere om de forskellige abonnementstyper.

hardwareservice til sundhedssektoren


Hvad kunne du tænke dig at vide mere om?