hotline support

Ledig stilling: teamleder til hotline

Teamleder til hotline i softwarevirksomhed

Kan du engagere og motivere et team, så vores kunder får den bedste serviceoplevelse? Måske har du været teamleder for et mindre team, eller har ambitioner om dette – vi søger nemlig dig, som sprudler med entusiasme og vil skabe den bedste oplevelse for medarbejdere og kunder i verdens mest spændende fagområde.

Vi søger lige nu en teamleder, som kan stå i spidsen for vores hotline-afdeling. Vi leder efter dig, der kan planlægge, motivere, koordinere og tage ansvar for afdelingen i en travl hverdag.

Du vil have din daglige gang i hotline, hvor din vigtigste opgave bliver den daglige ledelse af medarbejderne i hotline, hvilket indebærer at kunne få dine medarbejdere til at rette fokus mod kernens opgave samt den gode kundeoplevelse, så kunden får en fuldendt serviceoplevelse.

Arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse af hotline teamet
  • Sikre coaching og udvikling af alle medarbejdere
  • Sikre planlægning af opgaver og fokusområder
  • God kommunikation og samarbejde med husets andre afdelinger og kunder
  • Ressourceplanlægning, herunder ansvar for rekruttering, ansættelser og udvikling
  • Planlægning af ferie, fravær, træning og vagtplaner i tæt samarbejde med kundechef
  • Deltage i implementeringer og projekter i kundeservice og på tværs af organisationen
  • Gennemgang, opfølgning og kvalitetssikring af indrapporterede kundesager
  • Bemanding på telefonen ved spidsbelastning
  • Rapportering og statistik på telefoner, samtaletider, mails og effektivitet i afdelingen

Om jobbet

Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Ofte vil spørgsmålene kræve nærmere undersøgelse, hvorfor du også kommer til at have tæt kontakt til vores andre afdelinger.

Vi er en afdeling med mange facetter og kan tilbyde en alsidig hverdag, hvor du vil få en bred viden og forståelse for A-Datas produkter og sundhedssektoren.

Hotline består af otte ildsjæle, som brænder for at give kunden den bedste kundeoplevelse. I supporten arbejder medarbejderne rigtig tæt sammen, så du vil blive en del af et stærkt team, som hjælper hinanden på kryds og tværs. Ind i mellem løser Hotlines medarbejdere også andre opgaver såsom hjemmesider, VPN, backup for kunder samt hjælper med at forberede konverteringer af nye kunder.

Vigtigst af alt skal kunden mærke, at der er en oprigtig interesse for at hjælpe.

Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne.

Din profil

  • Har gerne erfaring fra lign. stilling i dag eller ser dette som din næste, naturlige udfordring
  • Uddannet inden for service og/eller kundeoplevelser
  • Analytisk, struktureret og procesorienteret
  • Løsningsorienteret og selvstændig af natur
  • Overblik, ser mønstre og går gerne forrest
  • Empatisk, nysgerrig, serviceminded og ligefrem
  • Omstillingsparat, fleksibel og har et højt drive
  • Lyst til at udvikle dine omgivelser og god til at lede og fordele
  • Erfaring med forandringsledelse er en fordel
  • Du har flair for IT
  • Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale
  • Du har kørekort B

Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer.

Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med.

Om A-Data

A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet.

Fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv

Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe, kage og god stemning er i højsædet.

Løn efter kvalifikationer. Straffeattest skal kunne forevises på forlangende.

Din arbejdsplads vil hovedsagelig være i Rødovre.

Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30.

Kontakt

Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk

Ansøgningen mærkes “Teamleder til hotline” i emnefeltet.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Beate Gade på tlf. 38 77 00 40.

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.