leverandørservice

Ledig stilling: Administrativ medarbejder

 

Administrativ medarbejder med stort salgsgen

På vores kontor i Rødovre har vi brug for flere hænder til at styre tropperne. Du skal trives i et uformelt miljø, hvor der sættes pris på humor, engagement og fællesskab. Det vægtes højt, at du er servicemindet, effektiv, tager initiativ og kan arbejde selvstændigt. Vi skal nok give dig indgående kendskab til vores produkter og abonnementsydelser, bare du har lyst til at lære det!

Dine arbejdsopgaver vil omfatte:

  • Telefonisk og skriftlig dialog med kunder
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Fakturering
  • Udarbejdelse af statistikker
  • Opfølgning på markedsføringstiltag
  • Ad hoc opgaver

Vi forestiller os, at du

  • har en god faglig uddannelse, men ikke nødvendigvis flere års erhvervserfaring
  • er struktureret
  • er vant til at arbejde i Excel
  • har stor talforståelse
  • har styr på debet/kredit
  • er rigtig god til at kommunikere på både skriftligt og mundtligt dansk

Straffeattest skal forevises.

Hos A-Data A/S udvikler og drifter vi unikke løsninger til det danske sundhedsvæsen, herunder bl.a. læger, tandlæger og fodterapeuter. Vores produkter sikrer journalisering og behandlingsregistrering i hele primærsektoren.

Har du lyst til at være med til at gøre en forskel?

Kontakt

Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk. Ansøgningen mærkes ”Administration” i emnefeltet. Ønsker du at vide mere om stillingen, kan Charlotte Huge kontaktes på tlf. 36 34 01 10.

Ansøgningsfrist: Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Tiltrædelse

Hurtigst muligt.