Konvertering

Barselsvikariat: Kommunikations- og marketingansvarlig

 

Kommunikations- og marketingansvarlig (barselsvikariat)

Har du lyst til at prøve kræfter med en bred vifte af kommunikations- og marketingopgaver inden for sundheds-IT? Vi mangler dig, der kan skrive flydende og fejlfrit og samtidig har flair for grafik og web.

Da vores kommunikations- og marketingansvarlige skal på barsel, søger vi en dygtig barselsvikar med opstart hurtigst muligt, så du kan blive grundigt oplært, inden du skal klare opgaverne på egen hånd. Under hele vikariatet har du god mulighed for sparring med søde og dygtige kolleger fra de andre teams i huset. Vi forventer, at vikariatet strækker sig over 10-12 måneder, alt efter hvornår du starter.

Om A-Data

A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet.

 

Dine arbejdsopgaver 

  • Direct marketing. Udsendelse af målrettede brevkampagner til potentielle kunder over hele landet. Udvikling og koordinering sker i samarbejde med Salgsafdelingen.
  • Redigering i WordPress. Vedligeholdelse, opdatering og nyproduktion af indhold. Arbejdet omfatter primært vores egen hjemmeside, men vi administrerer flere andre hjemmesider, som skal opdateres løbende.
  • Nyhedsbreve. Produktion af indhold til og udsendelse af nyhedsbreve – primært henvendt til egne kunder om nye funktioner, tiltag og kommende arrangementer.
  • Planlægning af messer. Koordinering af kampagner, materiale, standopbygning m.m. i forbindelse med efteruddannelseskurser for vores kunder, hvor vi deltager som udstillere.
  • Øvrigt marketingmateriale. Produktion og bestilling af diverse tryksager, herunder brochurer, flyers, produktark m.v.
  • SoMe. Planlægning og produktion af indhold til LinkedIn og Facebook.
  • Annoncering. Markedsføring af A-Data og evt. samarbejdspartnere via print og online annoncer (Facebook).
  • Intern kommunikation. Udsendelse af ugentligt internt nyhedsbrev. Udarbejdelse af diverse interne dokumenter.
  • Ad hoc. Produktion og udsendelse af infomeddelelser til egne kunder. Korrekturlæsning af samtlige dokumenter/vejledninger til vores kunder. Opsætning af diverse blanketter og aftaler til kunder.

 

Vi lægger en udførlig plan for hele året og forbereder så meget materiale som muligt, så du bliver hjulpet rigtig godt i gang i stillingen.

 

Din profil

Vi forestiller os, at du:

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund – du må gerne være nyuddannet
  • Har flair for tekstproduktion og har lyst til at arbejde med formidling af IT
  • Har forståelse for, hvordan tekst og visuelle virkemidler understøtter hinanden
  • Har erfaring med WordPress og kendskab til grundlæggende html og css
  • Har kendskab til Adobe Photoshop – og meget gerne Illustrator og InDesign
  • Trives i et job, hvor dine planlagte opgaver ofte må vige pladsen for hastesager

Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du bidrager positivt til vores fællesskab, er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med.

Fornuftig balance mellem privat og arbejdsliv

Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat og arbejdsliv. Ud over at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe og god stemning er i højsædet.

Løn efter kvalifikationer.

Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Rødovre.

Straffeattest skal kunne forevises på forlangende.

Kontakt

Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk

Ansøgningen mærkes “Barselsvikar – marketing” i emnefeltet.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Louise Blicher på tlf. 36 34 01 15.

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.