hotline support

Ledig stilling: IT-supporter

IT-supporter til softwarevirksomhed

Brænder du for at arbejde med IT-support? Motiveres du af at give en god kundeoplevelse? Trives du i et dynamisk miljø i højt tempo uden at miste fokus? Så er du måske vores nye kollega?

A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet.

Om jobbet

Som supporter bliver din væsentligste opgave telefonisk kontakt og dialogen med kunderne. Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Stillingen kræver derfor, at du er professionel, ansvarlig, videbegærlig, omstillingsparat og struktureret i din opgaveløsning.

I det daglige bliver du en af nøglepersonerne i vores Hotline, som består af 10 ildsjæle, der brænder for at give vores søde kunder den bedste kundeoplevelse.

 

Dine primære opgaver består bl.a. af:

    • Daglig brugersupport via e-mail og telefon
    • Fejlfinding og diagnosticering
    • Styring og registrering af sager
    • Detaljeret dokumentering af fejl og forbedringer
    • Diverse administrative opgaver
    • Løbende målrettet kommunikation og forventningsafstemning med kunderne

Hvad forventer vi af dig?

Det er vigtigt, at du er serviceminded, humoristisk og har gode kommunikationsevner. Rollen har en høj grad af selvstændighed, og du skal kunne bevare det store overblik, men allermest skal du have lyst til at gøre en forskel over for vores kunder. Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer.

Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du er præsentabel og elsker at sætte vores kunder i centrum. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med.

 
Vi lægger især vægt på, at:

    • Du har flair for IT
    • Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale
    • Du kan lide at hjælpe og er både tålmodig og humoristisk
    • Du er struktureret og god til at overlevere opgaver i høj kvalitet
    • Du udviser initiativ og bidrager til at forbedre vores måde at arbejde på
    • Du er god til hurtigt at tilegne dig ny viden
    • Du er i stand til at udvise overskud i telefonen og afslutte alle samtaler positivt
    • Du har kørekort B
    • Du kan fremvise straffeattest

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe og god stemning er i højsædet.

Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne. Du får sparring og feedback undervejs, og afhængigt af dit engagement og evne til at dygtiggøre dig vil der være mulighed for opgaver med mere ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Din arbejdsplads vil hovedsageligt være i Rødovre.

Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30.

Kontakt

Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk

Ansøgningen mærkes "IT-supporter" i emnefeltet.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Beate Gade på tlf. 50 50 60 45.

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.