Åbent for tidsbestilling i Min Læge app’en

Nyt: Tidsbestilling i Min Læge app

Vi er rigtig stolte af at være blandt de første systemhuse til at aktivere online tidsbestilling i Min Læge app’en, så I nu kan tilbyde jeres patienter online tidsbestilling direkte fra deres smartphone.

Patienterne bliver ikke længere omstillet til klinikkens hjemmeside, når de booker gennem app’en.

Hvordan booker patienten tid?

For at booke skal patienten blot downloade app’en i App-store eller Google Play. Første gang patienten logger ind, skal de bruge NemID og oprette en pinkode, der bruges til login fremadrettet. I app’en kan patienten bl.a. skrive til klinikken, stille spørgsmål og få svar, se åbningstider, se tidligere og kommende aftaler m.m.

App’en er opdelt i fire hovedområder, hvor ‘Aftaler’ er en af dem. Ved at klikke på ‘Aftaler’ får patienten et overblik over tidligere og kommende aftaler. Hvis patienten klikker på ikonet: ‘+’ øverst i højre hjørne, kan de lave en ny tidsbestilling.

Få grafik til klinikken

Det er muligt at få grafik i høj opløsning til klinikkens skærm, hjemmeside, sociale medier m.m. Du kan downloade videomateriale og få tilsendt grafisk materiale, som kan bruges i klinikken lige her.